Najczęściej zadawane pytania

Instrukcja produktu Yakima zaleca rejestrację online mojego zakupu, w celu potwierdzenia gwarancji, jednak nie mogę odnaleźć takiej opcji na Waszej stronie internetowej. Gdzie mam ją znaleźć i co powinienem zrobić?

Obecnie nie wymagamy od klientów rejestracji zakupu online (dotyczy to wyłącznie klientów w USA). Na wypadek ewentualnej reklamacji, należy zachować dokument potwierdzający zakup.

 Potrzebuję dodatkowe klucze. Jak mogę je uzyskać?

Klucze zapasowe można zamówić u każdego z detalicznych sprzedawców produktów Yakima posługując się numerem części 8872, do którego należy dodać 3-cyfrowy numer klucza. Jeśli nie znasz numeru swojego klucza, skontaktuj się z którymś z naszych autoryzowanych sklepów. Posiadają one zestawy kluczy głównych, dzięki którym ustalą, jakiego klucza potrzebujesz. Kupując pierwszy produkt Yakima, warto zapisać numer klucza, na przykład na instrukcji obsługi Twojego pojazdu.

 Chcę nabyć części zamienne! Gdzie je dostanę?

Części zamienne można zamówić za pośrednictwem dowolnego, detalicznego sprzedawcy naszych produktów. Na bieżąco dysponujemy szerokim asortymentem najczęściej zamawianych części, jednak niektóre części mogą wymagać sprowadzenia z USA.

Czy mogę kupić części bezpośrednio u Was?

Zajmujemy się handlem hurtowym i nie sprzedajemy produktów bezpośrednio użytkownikom końcowym. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz dotrzeć do jednego z naszych sprzedawców detalicznych, mamy przedstawicieli, którzy działają w internecie i którzy bardzo chętnie pomogą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z lokalnym punktem sprzedaży, który odnajdziesz dzięki naszej  Wyszukiwarce sprzedawców,  lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 32 322 13 84.

 W sklepie twierdzą, że nie mogą mi sprzedać tego, czego potrzebuję. Gdzie jeszcze mogę dostać potrzebne mi części?

Niektórzy z naszych dystrybutorów nie mają odpowiedniej wiedzy, lub nie mają na stanie kompletnego asortymentu części, które można nabyć za naszym pośrednictwem. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu dany sprzedawca nie może Ci pomóc, poproś go, aby w Twoim imieniu skontaktował się z nami, a my pomożemy mu pozyskać część lub części, których Ci potrzeba.

Chcę złożyć reklamację w ramach gwarancji, co mam zrobić?

Ażeby złożyć reklamację w ramach gwarancji, należy zwrócić produkt, wraz dowodem zakupu, do miejsca, w którym został kupiony. Sklep skontaktuje się z nami i wspólnie ustalimy sposób, jak najszybciej załatwić Twoją sprawę.

 Jak długo będę czekać na części, jeśli zamówię je dzisiaj?

W zależności od Twojej lokalizacji, termin dostawy wynosi do 5 dni roboczych.

Czy Yakima USA to główna siedziba Waszej firmy?

Yakima USA to niezależna firma i nie jest naszą główną siedzibą. Nasza główna siedziba znajduje się w Nieuwegein w Holandii. Jednakże wszelkie zapytania należy kierować bezpośrednio do lokalnego sprzedawcy/dystrybutora, których można odnaleźć korzystając z  Wyszukiwarki sprzedawców  lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 32 322 13 84.

Czy są jakieś materiały wideo, na których widać jak działają Wasze produkty?

Tak, sprawdź dział wideo naszej witryny internetowej i dowiedz się więcej o naszych produktach  tutaj .

Czy mogę przymocować namiot dachowy do poprzeczek mojego bagażnika?

Nie wszystkie rodzaje mocowań bagażników dachowych nadają się do tego celu. Oto kilka kwestii, które należy brać pod uwagę. Ogólnie rzecz biorąc, namiot dachowy można mocować do poprzeczek, które same przymocowane są do punktów stałych, takich jak szyny właściwe dla danego pojazdu lub stopy montowane w korytkach montażowych. NIE zalecamy stosowania elementów mocujących w formie zacisków lub niefabrycznych szyn montażowych na pojeździe. Poniższe wskazówki MUSZĄ być rozumiane i przestrzegane, jeżeli zamocowany i używany jest namiot dachowy:

  • Nominalne dopuszczalne obciążenie dachu pojazdu, wraz z całkowitą wagą wszystkich zamontowanych na nim przedmiotów - w tym namiotu dachowego oraz poprzeczek - nigdy nie może zostać przekroczone podczas jazdy po drodze publicznej. W przypadku jazdy w terenie, nominalne dopuszczalne obciążenie dachu należy pomniejszyć o 30%. Natomiast podczas postoju, całkowita waga używanego namiotu (tj. waga własna namiotu plus wszyscy pasażerowie i rzeczy znajdujące się wewnątrz) nigdy nie powinna być większa niż dwukrotność nominalnego dopuszczalnego obciążenia dachu lub poprzeczek bagażnika dachowego pojazdu.
  • Ładunek powinien być zawsze równomiernie rozłożony na poprzeczkach i nie należy nadmiernie obciążać żadnego z końców.