Obecnie nie wymagamy od klientów rejestracji zakupu online (dotyczy to wyłącznie klientów w USA). Na wypadek ewentualnej reklamacji, należy zachować dokument potwierdzający zakup.
Klucze zapasowe można zamówić u każdego z detalicznych sprzedawców produktów Yakima posługując się numerem części 8872, do którego należy dodać 3-cyfrowy numer klucza. Jeśli nie znasz numeru swojego klucza, skontaktuj się z którymś z naszych autoryzowanych sklepów. Posiadają one zestawy kluczy głównych, dzięki którym ustalą, jakiego klucza potrzebujesz. Kupując pierwszy produkt Yakima, warto zapisać numer klucza, na przykład na instrukcji obsługi Twojego pojazdu.
Części zamienne można zamówić za pośrednictwem dowolnego, detalicznego sprzedawcy naszych produktów. Na bieżąco dysponujemy szerokim asortymentem najczęściej zamawianych części, jednak niektóre części mogą wymagać sprowadzenia z USA.
Zajmujemy się handlem hurtowym i nie sprzedajemy produktów bezpośrednio użytkownikom końcowym. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie możesz dotrzeć do jednego z naszych sprzedawców detalicznych, mamy przedstawicieli, którzy działają w internecie i którzy bardzo chętnie pomogą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z lokalnym punktem sprzedaży, który odnajdziesz dzięki naszej Wyszukiwarce sprzedawców, lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 32 322 13 84.
Niektórzy z naszych dystrybutorów nie mają odpowiedniej wiedzy, lub nie mają na stanie kompletnego asortymentu części, które można nabyć za naszym pośrednictwem. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu dany sprzedawca nie może Ci pomóc, poproś go, aby w Twoim imieniu skontaktował się z nami, a my pomożemy mu pozyskać część lub części, których Ci potrzeba.
Ażeby złożyć reklamację w ramach gwarancji, należy zwrócić produkt, wraz dowodem zakupu, do miejsca, w którym został kupiony. Sklep skontaktuje się z nami i wspólnie ustalimy sposób, jak najszybciej załatwić Twoją sprawę.
W zależności od Twojej lokalizacji, termin dostawy wynosi do 5 dni roboczych.
Yakima USA to niezależna firma i nie jest naszą główną siedzibą. Nasza główna siedziba znajduje się w Nieuwegein w Holandii. Jednakże wszelkie zapytania należy kierować bezpośrednio do lokalnego sprzedawcy/dystrybutora, których można odnaleźć korzystając z Wyszukiwarki sprzedawców lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 32 322 13 84.
Tak, sprawdź dział wideo naszej witryny internetowej i dowiedz się więcej o naszych produktach tutaj .
Nie wszystkie rodzaje mocowań bagażników dachowych nadają się do tego celu. Oto kilka kwestii, które należy brać pod uwagę. Ogólnie rzecz biorąc, namiot dachowy można mocować do poprzeczek, które same przymocowane są do punktów stałych, takich jak szyny właściwe dla danego pojazdu lub stopy montowane w korytkach montażowych. NIE zalecamy stosowania elementów mocujących w formie zacisków lub niefabrycznych szyn montażowych na pojeździe. Poniższe wskazówki MUSZĄ być rozumiane i przestrzegane, jeżeli zamocowany i używany jest namiot dachowy: